Concert Armada

Scris pe 22.12.2008 de DJ Strike

Pe asta nu puteam sa-l ratez! Din mai multe motive. Intai, pentru ca era primul concert Armada in Cluj-Napoca. Apoi, nu ii mai vazusem pe cei de la CTC & Co. in concert de o groaza de timp - a se citi vreo 5 ani. In plus, nu mai fusesem la vreo manifestare hip-hop de prin februarie, de la concertul Verita Saga.

O data ajuns in orasul de pe Somes, si rezolvata fiind problema cazarii (multam Roxana!) am pornit spre Irish Music & Pub. Lumea incepea sa se adune, la intrarea localului de pe Horea nr. 5 perechile de pantaloni largi si sepci intoarse dadeau de inteles ca in aceasta seara in Pub se baga rep! Descindem, ne acreditam (multam Anonbrand!) si luam drumul barului. Ciocnesc Ursus-urile cu DJ Wicked si Marwan, dupa care ma intind la povesti despre evenimente cu niste prieteni mai vechi - "Mergeti maine la Q-Bert?"; "Si la Dilated? Am auzit ca in Timisoara nu se mai tine." Lume noua in Pub, cel putin pentru mine - probabil o buna parte din cei prezenti sunt veniti si din alte orase. In jurul orei 21, pe scena urca cei doi membrii ai trupei Fentam Terra. Bistritenii presteaza cu oarece emotii, dar cu o mare dorinta de a ramane in memoria publicului.

DJ Paul isi face aparitia la deck-uri urmat la scurt timp de intrarea surprinzatoare a lui... Evidence!!!??? Who's that, Mr. Slowflow? Publicul gusta gluma si incep ovationarile! E de fapt Nwanda echipat cu o gluga LRG Dead Serious! Concertul demareaza in forta cu Armada in formatie completa - LDoc, Vlad Dobrescu, Deliric1, DJ Paul, Cedry2k, Carbon, Nwanda si Aforic - Multiplu Salt Mortal. Sala e in delir! Starea de fibrilatie a celor prezenti e mentinuta cu material up-tempo de pe Dificultati tehnice - Vorbe din context, Al 13-lea ceas, Asaltul. In timp ce boxele bubuie sub asaltul bass-ilor, cei aproape 500 de hip-hop-eri isi aclameaza la scena de deschisa preferatii. Nu lipsesc nici sesiunile de freestyle acapella cu LDoc - aflat intr-o forma de zile mari, Aforic - venit cu rime proaspete si Cedry2k - un reptilian metamorfozat in repar. Se baga si material nou: Prejudecata de apoi de pe Solutii extreme - cel mai nou episod din serialul Jupiter a ucis melodia si Calaul de pe viitorul mixtape semnat LDoc. Atmosfera din sala se destinde cu niste joint-uri aprinse acompaniate de Ochi Rosii, Interzis nefumatorilor, iar mai apoi de Orice si Barfe despre tarfe. Nu au lipsit nici trucuri mai vechi precum Legea Gravitatiei de pe Secretul din Atom. Dupa aproape doua ore (in care microfoanele au devenit incandescente), lucrurile se apropie de final. Se lasa cu bis, grupul revenind pe scena cu Pentru cine - adresata publicului in semn de multumire pentru atmosfera creata, si nu in ultimul rand Scandaaal! Incheierea ii apartine tot lui Paul ce ramane la platane pentru un scurt dj set carpit cu hip-hop old-school.

Intr-o incapere separata, undeva la iesirea din local, fanii aduna autografe de la cei 7 MC, pe cd-urile proaspat cumparate de la un stand amenajat cu materiale Facem Records. Desi nu era deloc tarziu - sa fi tot fost miezul noptii - lumea nu mai avea chef de after-party. Concertul fusese indeajuns de intens si istovitor pentru a mai continua dezmatul. Am lasat in urma Pub-ul cu o multumire aparte - imi luasem o bine-meritata portie de hip-hop, fara a ma simti prea batran pentru asta.

Fotografiile apartin www.clujlife.com

18.08.2010

Tineretului-Arizona,11 august, in jur de ora 15:00, Street Heroes se lasa asteptat. Inainte cu o zi de inceperea festivalului, voluntarii au venit sa monteze standurile cu bauturi, [citeste]

Iarmaroc Fest 2010

24.05.2010

“Eu nu inteleg ce e cu dezorientarea asta, toata lumea se plimba de colo pana colo... fara motiv”, cu astfel de probleme existentiale m-a intampinat o cunostinta mai veche [citeste]

Summerjam 2009

30.07.2009

Summer Jam-ul organizat de cativa ani incoace de labelul independent Hades Records si-a mutat vara aceasta catrafusele in Vama Veche, localitatea boema de la malul marii in care este posibil [citeste]

Concert Dilated Peoples

21.01.2009

Cand ma gandesc la Dilated Peoples am tendinta de a deveni introspectiv. Numele lor ma leaga de o perioada placuta din viata (si nu cred ca multi dintre cititorii mai tineri fac exceptie) [citeste]

DJ Revolution, Reef The Lost Cauze, Eternia

17.11.2007

Imi place sau nu, trebuie sa recunosc ca Bucurestiul a devenit in ultimii doi ani (dar cu precadere in 2007), o capitala "europeana" (prin pozitia geografica) vizitata de nume importante ale [citeste]

Concert Raekwon

10.04.2006

Nici bine nu s-a terminat euforia din preajma evenimentului hip-hop major de la Sala Polivalenta cand Wu-Tang Killa Beez (continuarea flagelului Wu-Tang) veneau pentru prima [citeste]