Breakbeat Nights: Plump DJs

Scris pe 17.02.2008 de Tomasan

Pentru a 4-a oara beat-uri grase la noi. Grase de tot. Atat de grase c-am slabit cu totii vreo 3 kile numai ascultandu-i. Chiar si acasa, in casti, baietii te slabesc de tot. Funkiness tech, din Londra pana in urechi. De data asta, Bucuresti bubuie din nou pe ritmuri de-ti vine sa te lingi pe degete. De la Motion Unit - My Mind, The Prodigy - Poison (remix), Scram, Get Kinky si multe promo-uri, am inteles din nou ca Plump DJs iti dau Eargasm. Sau ca mesteci gras. Intelegi?

De cand cu remixul la Fatboy Slim - Everybody needs a 303 si single-urile Mad Cow, System Addict, Listen to the Baddest si Doppler, ne amagesc. Cu timpul. Adica asteptam cu nerabdare albumul. Cel putin eu.

La Breakspoll Awards au castigat din nou. 4 premii. Best single (System Addict), best producers, best label (Fingerlickin') si best large club/event (Eargasm). Am fost sa ii ascult ca sa imi dau seama de turnura electro pe care au luat-o cei doi, de acea reinventie a stilului caracteristic Plump, intr-o maniera mai techy. Se tot vorbeste pe ici pe colo ca baietii nu mai pun breaks... Intr-adevar am ascultat destule piese 4/4, dar a fost si breaks. Breaks si-atat. Toata excursia a fost un film. Cateodata oamenii ramaneau stupefiati, nemiscati si ascultau pur si simplu, uimiti de ce le aud urechile. Altii au fost dezamagiti. Pana si de Gojira si D-Laid care au pregatit perfect intrarea spectaculoasa si care au agitat publicul chiar si fara sunet, What The Fuck! Breaks remixul la I like to move it, move it! a mai demonstrat o data ca ne putem astepta la orice de la ai nostri.

Sunetul creste.

In spatele lui Gojira si D-Laid apare un tip chel, inalt, solid, in maieu alb cu o caciula Enrique in cap. Credeam ca e Lee. Omul sta in spatele baietilor timp de vreo jumatate de ora, cand chiar apare Lee Rous. Si dupa cateva momente Andy Gardner. Chelu' ramane in spatele lor.
Totul se schimba. Inaltele suna mai inalt, mediile mai medii si basul mai gras.

"Greetings, earthlings, we have now taken over your radiooooo !"
Ei bine, de sus de la balconul clubului de unde se vede crowd-ul dezlantuit, ma simteam exact ca in Space Jam, in scena in care Daffy reuseste cu chiu cu vai sa dea acel slam dunk spectaculos... Adica la fel de confuz ca l-a putut da! Pentru ca la fiecare breakdown, la fiecare build-up din piesa, ramaneam uimit, alteori curios, stupefiat, excitat, inclestat sau dezlantuit la ce imi aud urechile. In Marele Drum spre baie, trec prin fata pupitrului, ridic degetele "Peace!" si Lee ma prinde de degete si ma trage de parca ar fi vrut sa ma traga in sus, pe pupitru... Nice...

Inapoi la etaj, ma gandesc... cine ar fi crezut ca daca un ospatar si un ambalator de cutii de carton se aseaza impreuna, se boteaza dupa o revista porno, intr-un an vor incepe inconjurul lumii, vor prezenta doua Essential Mix-uri (din care unul live), vor edita compilatia Fabric Live, compilatii peste compilatii, 3 albume si release-uri pe banda rulanta?

Conteaza ca toti am fost acolo, pe 16.02.2008, la Studio Martin; unii din curiozitate, altii din... curiozitate?

18.08.2010

Tineretului-Arizona,11 august, in jur de ora 15:00, Street Heroes se lasa asteptat. Inainte cu o zi de inceperea festivalului, voluntarii au venit sa monteze standurile cu bauturi, [citeste]